Thursday, July 26, 2007

2nd hand computer Part 2

我絕對是一個電腦白癡,雖然我的工作是教學生用softwares,但我一向拿hardwares沒輒,雜亂的cables更令我頭痛!!

我的新二手電腦換上了原來的Hard Disk後,不能正常進入Windows,無論怎樣試也是會不停restart,restart,和restart,很快地閃下WindowXP版面之 後,再閃一下藍畫面,又會自動boot機。根本連藍畫面上寫著甚麼也看不見,既然完全摸不著頭腦,只好跑上睡覺去,待睡醒後找人救我!

My bf has helped me to transfer my 2 original HDDs to the 2nd hand computer. HOWEVER, the computer cannot boot correctly. It kept restarting when the WindowXP appeared for ONE second.

I HAVE NO IDEA what's going on. Now, I wait for my saviour to rescue my LOVELY computer and my HANDSOME 24-inch monitor!!!! Johnny!!!!!!! HELP ME & SAVE ME!!!

No comments: